[wouso-dev] WoUSO Round Table

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Tue Nov 27 16:56:39 EET 2012

Salutare!

Alături de colaboratorii noștrii de la Facultatea de Sociologie, și
împreună cu echipa de dev, am discutat și ne-am gândit că ar fi drăguț
să organizăm un eveniment social în care să chemăm jucătorii de WoUSO,
și să ne strângem împreună pentru a discuta despre strategiile de joc,
ce merge bine, ce merge rău și alte lucruri.

Cel mai potrivit ar fi ca evenimentul să aibă loc sâmbătă, 8
decembrie, de la ora 11:00 în Căminul Cultural (aka. Sala Oracle). E o
sală mai liberă, fără calculatoare unde chiar putem să discutăm.

Cum vedeți promovarea evenimentului? Pe cine chemăm? Cum chemăm?
Desigur, nu scalează pentru 300 de persoane :P
Cum vedeți desfășurarea de la fața locului? (cookies and tee? :P)

Laura