[wouso-dev] [wouso-content] WoUSO Round Table

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Nov 29 11:07:33 EET 2012

Laura Vasilescu <laura at rosedu.org> writes:
> Salutare!
>
> Alături de colaboratorii noștrii de la Facultatea de Sociologie, și
> împreună cu echipa de dev, am discutat și ne-am gândit că ar fi drăguț
> să organizăm un eveniment social în care să chemăm jucătorii de WoUSO,
> și să ne strângem împreună pentru a discuta despre strategiile de joc,
> ce merge bine, ce merge rău și alte lucruri.
>
> Cel mai potrivit ar fi ca evenimentul să aibă loc sâmbătă, 8
> decembrie, de la ora 11:00 în Căminul Cultural (aka. Sala Oracle). E o
> sală mai liberă, fără calculatoare unde chiar putem să discutăm.

> [...]

Cred că cel mai bine este să discutăm cu primii 10-15-20 de participanți
din WoUSO. Evident, avem nevoie de ceva de mâncare. Dacă plănuim să
dureze 3 ore, luăm ceva cronțănele, dacă e mai mult, trebuie să comandăm
pizza.

Trebuie o mini-agendă a întâlnirii pe care să le-o precizăm și lor în
mesajul de invitație.

Cred că este util să avem la început o prezentare (cu slide-uri) de 15
minute în care să spunem ce statistici avem până acum despre joc. Să
avem apoi și input-ul lor legat de asta.

Ce zic alții?