[wouso-dev] Fwd: Problema instalare wouso

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Sun Nov 25 17:27:35 EET 2012

2012/11/25 Cristian Mocanu <mocanu.cristian93 at gmail.com>:
> Acum merge, dar nu pare sa incarce fisierele CSS. Am luat eu versiunea
> gresita ( v4 Piranha de aici : https://github.com/rosedu/wouso ) sau mai
> trebuie sa fac ceva? In momentul asta pentru mine site-ul arata cam asa:
> http://127.0.0.1:8000/hub/

Erorile acelea de CSS sunt pentru că nu folosești o temă. Nu îți face
griji de ele.

Ca idee, noi nu îți putem vedea site-ul, aceea este o adresă „locală”
ție. (e chiar adresa loopback)

> Si inca ceva: ar trebui sa dau push dupa ce am modificat fisierele (
> modificat requirements-pip si mutat setup.html ).

Trebuie să faci fork din wouso, cum este explicat aici [1]. Apoi faci
modificările tale, faci push în propriul fork, iar de acolo trimiți un
pull request [2].

[1] https://help.github.com/articles/fork-a-repo
[2] https://help.github.com/articles/creating-a-pull-request

--