[wouso-dev] Integrare fb + baza de date [ Nelamurire ]

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Sun Jun 10 20:17:49 EEST 2012

2012/6/10 Iulian Stana <julian.stana at gmail.com>:

> La ceva de genu asta m-am gandit si eu cand  am vazut aceasta idee.
> Nu ar trebui sa oblicam pe nimeni sa dea like sau "sa isi asocieze",
> contul de la facebook cu cel de la WoUSO.

Da, este o alegere de implementare neobtrusivă pe care o susțin!

> Nu cred ca ar trebui sa faci o noua baza de date, si nu stiu cum ai putea
> sa o manipulezi, usor...
>
> Intr-un fel cred ca trebuie sa extinzi utilizatorul, si sa ii mai pui
> diferite
> campuri in functie de ce iti trebuie tie. De exemplu ai putea avea un
> camp switch care sa spuna daca utilizatorul s-a logat si cu contul
> de facebook, si astfel sa ii dai posibilitatile sa acceseze diferitele
> optiuni care sunt legate la facebook.

Întâi și întâi, vezi ce se întâmplă atunci când faci fb connect. Dacă
nu greșesc, fie primești o sesiune pe care o poți refolosi în toate
apelurile ulterioare, fie doar ți se acordă permisiuni. Either way,
pentru contul matei.oprea de la cs.curs va trebui să asociezi uid-ul
1219312301 de facebook (sau username, depinde ce-ți dă).

Așa cum sugerează foarte bine Iulian, în codul wouso agreăm extinderea
modelului de utilizator, pentru a reține informații suplimentare.
Sfatul meu este să eviți YAGNI - you ain't gonna need it, și să începi
doar cu un model care reține acest uid de la facebook, nimic altceva.

(ce extinzi este wouso.core.user.models.Player, un exemplu de astfel
de clasă extinsă găsești în wouso.games.qotd.models.QotdUser).