[wouso-dev] Integrare fb + baza de date [ Nelamurire ]

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Sun Jun 10 19:23:32 EEST 2012

> Utilizatorul trebuie sa se logheze cu e-mail-ul lui de la facultate ( ca
> de obicei ) iar dupa ma gandeam la o pagina in care ar putea fi intrebat
> daca vrea sa-si conecteze contul de facebook cu contul existent.

La ceva de genu asta m-am gandit si eu cand  am vazut aceasta idee.
Nu ar trebui sa oblicam pe nimeni sa dea like sau "sa isi asocieze",
contul de la facebook cu cel de la WoUSO.

> Daca da, userul de facebook ar trebui retinut intr-o baza de date ?!? ( e
> o intrebare dar si o exclamatie :)) . Nu sunt foarte sigur de asta )

Nu cred ca ar trebui sa faci o noua baza de date, si nu stiu cum ai putea
sa o manipulezi, usor...

Intr-un fel cred ca trebuie sa extinzi utilizatorul, si sa ii mai pui
diferite
campuri in functie de ce iti trebuie tie. De exemplu ai putea avea un
camp switch care sa spuna daca utilizatorul s-a logat si cu contul
de facebook, si astfel sa ii dai posibilitatile sa acceseze diferitele
optiuni care sunt legate la facebook.

Sper sa fiu corectat daca am gresit, si sper sa iti fi fost de ajutor.

Iulian