[wouso-dev] Integrare fb + baza de date [ Nelamurire ]

Oprea Matei eu at opreamatei.ro
Mon Jun 11 19:11:33 EEST 2012

În data de 10 iunie 2012, 20:17, Alex Eftimie <alex at eftimie.ro> a scris:

> Da, este o alegere de implementare neobtrusivă pe care o susțin!

> Întâi și întâi, vezi ce se întâmplă atunci când faci fb connect. Dacă
> nu greșesc, fie primești o sesiune pe care o poți refolosi în toate
> apelurile ulterioare, fie doar ți se acordă permisiuni. Either way,
> pentru contul matei.oprea de la cs.curs va trebui să asociezi uid-ul
> 1219312301 de facebook (sau username, depinde ce-ți dă).
>
> Așa cum sugerează foarte bine Iulian, în codul wouso agreăm extinderea
> modelului de utilizator, pentru a reține informații suplimentare.
> [...]

Eu oricum nu ma gandeam sa fac o noua baza de date. Ma gandeam pur si
simplu sa extind baza de date cu inca un camp care sa se cheme "Facebook"
sau ceva. Dar e ok si asa cum ati zis voi. O sa ma apuc zilele astea. Intai
sa fac sa mearga aplicatia care sa posteze pe facebook. O sa-i fac niste
teste si dupa ma apuc s-o integrez in WoUSO :P

O zi faina,

--
Oprea Matei
3X2 CA - ACS UPB - Calculatoare