[wouso-dev] Integrare fb + baza de date [ Nelamurire ]

Oprea Matei eu at opreamatei.ro
Sun Jun 10 16:58:02 EEST 2012

Hello !

S-a terminat sesiunea si ma gandeam sa ma apuc sa fac ceea ce mi-am propus.
Acum inainte de toate as vrea sa stiu daca e ok ideea mea.
Eu as vrea sa implementez totul in felul urmator :

Utilizatorul trebuie sa se logheze cu e-mail-ul lui de la facultate ( ca de
obicei ) iar dupa ma gandeam la o pagina in care ar putea fi intrebat daca
vrea sa-si conecteze contul de facebook cu contul existent. Daca da, userul
de facebook ar trebui retinut intr-o baza de date ?!? ( e o intrebare dar
si o exclamatie :)) . Nu sunt foarte sigur de asta )

Have a nice day !

--
Oprea Matei
3X2 CA - ACS UPB - Calculatoare