[wouso-dev] Neclaritati legate de "Active"

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Nov 3 10:17:08 EET 2011

Salut!

Nu îmi este clar (de fapt, cred că este inconsecvent) meniul "Active
tags" din cadrul cpanel/qpool/challenge[1].

Ce înseamnă acel meniu? Acele întrebări vor fi "activate"? Dacă da, ce
rol mai are opțiunea active specifică întrebării?

Din câte am observat există o conexiune între acest meniu și întrebările
afișate în cpanel – legătura, însă, nu îmi pare consecventă. Adică unele
întrebări sunt afișate în absența oricărui "check" pe acele opțiuni.

Apoi, unele întrebări sunt active fără a fi afișate în cpanel. Le-am
observat în meniul administrativ[2]. Noroc că am jucat niște
challenge-uri și mi-au picat de acolo întrebări multe dintre care erau
bulite.

Deci, care e faza? Pot folosi cpanel sau trebuie să folosesc doar admin
screen-ul[2] pentru actualizarea întrebărilor de challenge?

[1] https://wouso.cs.pub.ro/cpanel/qpool/challenge/
[2] https://wouso.cs.pub.ro/admin/qpool/question/