[wouso-dev] [wouso-content] Intrebari challenge din viitor

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Wed Nov 2 13:52:53 EET 2011

2011/11/2 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Stai mă! Din câte știu întrebările se activează individual în mod
> manual. Poți activa "tag-uri" și atunci întrebările cu acel tag sunt
> implicit active?

Da, normal :). Altfel nu ar avea sens să activezi un tag, nu?
Ca să fiu mai explicit: dacă ai în baza de date 5 întrebări cu tag
PROCESE și dai activate pe PROCESE, cele 5 întrebări vor deveni
active. Dacă apoi adaugi o nouă întrebare cu tagul PROCESE, ea nu va
fi activată automat - tu trebuie să o activezi.

--
Mihnea Dobrescu-Balaur