[wouso-dev] [wouso-content] Neclaritati legate de "Active"

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Thu Nov 3 11:04:19 EET 2011

Salut,

2011/11/3 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> Salut!
>
> Nu îmi este clar (de fapt, cred că este inconsecvent) meniul "Active
> tags" din cadrul cpanel/qpool/challenge[1].
>
> Ce înseamnă acel meniu? Acele întrebări vor fi "activate"? Dacă da, ce
> rol mai are opțiunea active specifică întrebării?
>
> Din câte am observat există o conexiune între acest meniu și întrebările
> afișate în cpanel – legătura, însă, nu îmi pare consecventă. Adică unele
> întrebări sunt afișate în absența oricărui "check" pe acele opțiuni.

Tagul ca entitate are un câmp active. Întrebările, la fel. Astfel,
dacă setezi un tag active, toate întrebările care au (cel puțin) acel
tag devin active la rândul lor. Pe lângă asta, poți seta individual
întrebări active, pentru granularizare extra :). Cam asta e ideea.

> Apoi, unele întrebări sunt active fără a fi afișate în cpanel. Le-am
> observat în meniul administrativ[2]. Noroc că am jucat niște
> challenge-uri și mi-au picat de acolo întrebări multe dintre care erau
> bulite.
>
> Deci, care e faza? Pot folosi cpanel sau trebuie să folosesc doar admin
> screen-ul[2] pentru actualizarea întrebărilor de challenge?

Asta e bizar, va reveni Alex cu un răspuns, întrucât eu acum nu mă pot
uita pe cod.

--
Mihnea Dobrescu-Balaur