[wouso-dev] crud

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Tue Aug 4 21:01:00 EEST 2009

2009/8/4 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:

> [...]
> challenge). Cred ca ai observat ca exista si o a treia tabela in care
> se afla intrebarile propuse de studenti. AFAIK nu exista
> functionalitate de import din acea tabela in baza de date principala.
>
> Daca poti, ar merita sa modificam tabela questionotd adaugand un camp
> zi_a_saptamanii: in prezent, daca ai analizat codul, este aiurea modul
> in care se alege intrebarea de azi (sunt mai multe intrebari pentru o
> saptamana, se iau in ordine; orice adaugare/modificare, poate da peste
> cap lucrurile => lipsa intrebare sau intrebare duplicata).

Asta clar trebuie facut, a fost o decizie proastă de prima oară să
mergem așa. Soluția e de discutat, aici cred că ar trebui un câmp
direct de zi, eventual cu niște chestii ajutătoare din interfață(de ex
să îți arate săptămâna în funcție de dată). Matei, Alexandra(, și cine
mai e nou pe listă) dacă vreți să explic cum e acum exact situația
ziceți aici și spun.

> In modificarile asupra bazei de date, trebuie avut grija in ce masura
> pastram compatibilitatea cu tool-ul de import (preferabil il
> actualizam si pe acela).

Importer-ul se updatează, eventual mă uit eu acolo, important e să
funcționeze cum trebuie.

Sergiu