[wouso-dev] modificari crud & db

Matei Chiperi mateichiperi at yahoo.com
Sat Aug 8 11:45:29 EEST 2009

Am modificat modul de adaugare si editare al intrebarilor si raspunsurilor in modulul de crud. Am schimbat putin si modul de afisare al intrebarilor: toate intrebarile dintr-o anumita saptamana se afiseaza pe o singura pagina, merg bine filtrarile cu all/valid/invalid. Am modificat si fisierul usoq.sql din uq-dbdesign (campul day ptr tabelul questionotd).
La mine merg modificarile local, am pus si pe svn fisierele modificate, dar nu le pot testa ptr ca nu am acces la modulul de administrare.(verifica ca sunt student) Trebuie rulat scriptul ptr sql si cred ca trebuie facute modificari si prin alte parti ca sa fie folosit campul day la qotd.
Daca nu merge ceva bine, spune-ti-mi si modific.
Urmatoarul pas ar fi sa fac partea de administrare ptr intrebarile propuse de utilizatori.
Matei.