[wouso-dev] Formula provocari

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Nov 5 23:46:39 EET 2008


On Tue, 2008-11-04 at 10:35 +0200, Razvan Deaconescu wrote:
> On Sun, 2008-11-02 at 23:15 +0200, Sergiu Iordache wrote:
> > Am discutat cu Alex şi ne gândeam că formula de provocări e relativ
> > dezechilibrată acum. Acum arată aşă:
> > 
> > În caz de non-egalitate, învinsul pierde cele 3 puncte puse la bătaie.
> > Câştigătorul va primi un număr de puncte raportat la nivelul său şi
> > nivelul oponentului. Fie d diferenţa dintre nivelul câştigătorului şi
> > nivelul învinsului (d = nivel_câştigător - nivel_învins):
> > 
> >     * d <= 1, câştigătorul primeşte 5 puncte
> >     * d > 1, căştigătorul primeşte 5 - (d - 1) * 0.5
> >     * exemplu: nivel câştigător 5, nivel învins 6 - 5 puncte; nivel
> > câştigător 4, nivel învins 3 - 5 puncte; nivel câştigător 6, nivel
> > învins 2 - 3 - 4 * 0.5 = 3 puncte
> > 
> > Noua formula ar arata asa:
> >     * d > 1, căştigătorul primeşte 5 - (d - 1) * 1
> > 
> > Aşa se promoveaza mai mult provocarea persoanelor de acelasi nivel.
> > Cum plaja de puncte per nivel e destul de mare eu zic că e ok.
> > 
> > Mai e posibilitatea eliminării limitei de 5 puncte în care invingi pe
> > cineva de nivel mai mare.
> 
> Nu inteleg cum de primeste castigatorul 5 puncte? Nu ar trebui sa
> primeasca doar 3, pe langa cele 3 puse la bataie?
> 
> Avem o problema ceva mai acuta. Nu am reusit sa "echilibram" dorinta de
> joc. Ce se intampla? Daca cineva e relativ slabut se pierd puncte,
> dispare orice fel de dorinta de a castiga puncte pentru ca e posibil sa
> pierzi multe si sa nu ajungi in top.
> 
> Drept urmare, propun urmatoarea abordare:
> * fiecare student pune la bataie 1 punct
> * sistemul pune si el la bataie 2 puncte
> * celui care castiga ii va reveni punctul propriu si va castiga 3 puncte
> (2 ale sistemului + 1 al pierzatorului)
> * cel care pierde va pierde 1 punct
> * castigatorul va castiga doar un procent din cele 3 daca nivelul este
> destul de mare (dupa modelul propus de Sergiu)
> * in felul acesta se vor rula mai multe provocari; in acest moment doua
> provocari rulate pot inseamna pierderea punctelor de pe 3 zile de qotd
> (in absenta quest-ului, nu exista alt mod de a castiga puncte)
> 
> Cum vi se pare?

Ping!

Razvan



More information about the wouso-dev mailing list