[wouso-dev] Formula provocari

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Nov 6 17:49:14 EET 2008


On Wed, 2008-11-05 at 23:46 +0200, Razvan Deaconescu wrote:
> On Tue, 2008-11-04 at 10:35 +0200, Razvan Deaconescu wrote:
> > On Sun, 2008-11-02 at 23:15 +0200, Sergiu Iordache wrote:
> > > Am discutat cu Alex şi ne gândeam că formula de provocări e relativ
> > > dezechilibrată acum. Acum arată aşă:
> > > 
> > > În caz de non-egalitate, învinsul pierde cele 3 puncte puse la bătaie.
> > > Câştigătorul va primi un număr de puncte raportat la nivelul său şi
> > > nivelul oponentului. Fie d diferenţa dintre nivelul câştigătorului şi
> > > nivelul învinsului (d = nivel_câştigător - nivel_învins):
> > > 
> > >     * d <= 1, câştigătorul primeşte 5 puncte
> > >     * d > 1, căştigătorul primeşte 5 - (d - 1) * 0.5
> > >     * exemplu: nivel câştigător 5, nivel învins 6 - 5 puncte; nivel
> > > câştigător 4, nivel învins 3 - 5 puncte; nivel câştigător 6, nivel
> > > învins 2 - 3 - 4 * 0.5 = 3 puncte
> > > 
> > > Noua formula ar arata asa:
> > >     * d > 1, căştigătorul primeşte 5 - (d - 1) * 1
> > > 
> > > Aşa se promoveaza mai mult provocarea persoanelor de acelasi nivel.
> > > Cum plaja de puncte per nivel e destul de mare eu zic că e ok.
> > > 
> > > Mai e posibilitatea eliminării limitei de 5 puncte în care invingi pe
> > > cineva de nivel mai mare.
> > 
> > Nu inteleg cum de primeste castigatorul 5 puncte? Nu ar trebui sa
> > primeasca doar 3, pe langa cele 3 puse la bataie?
> > 
> > Avem o problema ceva mai acuta. Nu am reusit sa "echilibram" dorinta de
> > joc. Ce se intampla? Daca cineva e relativ slabut se pierd puncte,
> > dispare orice fel de dorinta de a castiga puncte pentru ca e posibil sa
> > pierzi multe si sa nu ajungi in top.
> > 
> > Drept urmare, propun urmatoarea abordare:
> > * fiecare student pune la bataie 1 punct
> > * sistemul pune si el la bataie 2 puncte
> > * celui care castiga ii va reveni punctul propriu si va castiga 3 puncte
> > (2 ale sistemului + 1 al pierzatorului)
> > * cel care pierde va pierde 1 punct
> > * castigatorul va castiga doar un procent din cele 3 daca nivelul este
> > destul de mare (dupa modelul propus de Sergiu)
> > * in felul acesta se vor rula mai multe provocari; in acest moment doua
> > provocari rulate pot inseamna pierderea punctelor de pe 3 zile de qotd
> > (in absenta quest-ului, nu exista alt mod de a castiga puncte)
> > 
> > Cum vi se pare?
> 
> Ping!

GET /anybody.home.html HTTP/1.1

A simple "nu e o idee buna" will do.

Razvan



More information about the wouso-dev mailing list