[moodle-dev] Question of the day blueprint

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Fri Aug 3 12:51:24 EEST 2007

Ok, mi-am dat seama ca poate lucrurile nu sunt extrem de clare asa ca
urmeaza modul in care am gandit configuratia curenta(Poate unii au
inteles asta, poate nu, o sa explic sa fie lucrurile clare)

In tabela intrebqotd se vor introduce toate intrebarile impreuna cu
data cand ele trebuie sa apara. Tabela raspqotd contine raspunsurile,
id-ul intrebarii caruia ii apartine raspunsul, daca e corect si
eventual o explicatie de ce e asa.

Scriptul o sa mearga cam asa:
Dupa autentificare si alegerea paginii de question of the day scriptul
cauta dupa campul a_raspuns din utilizatori daca a raspuns in ziua aia
la intrebare. Daca nu, ia intrebarea din ziua  respectiva din
intrebqotd si raspunsurile din raspqotd si le afiseaza cu optiunea de
a alege un raspuns(sau mai multe). Dupa aia bifeaza a_raspuns,
verifica daca raspunsurile au fost corecte si daca da adauga punctele
in utilizatori.

La finalul zilei o sa fie un cron care o sa reseteze campul
a_raspuns(si a_provocat).

Ca fisiere lucrurile stau cam asa:
 - o pagina da afisare a qotd dupa ce s-a facut autentificare.
 - fisierul de prelucrare a paginii(daca nu e pus impreuna cu cel de mai sus).
 - un script php de resetare a campurilor.

In principiu asta e cea mai simpla chestie de facut, eventual o pot
face cei cu mai putina experienta cu php-mysql. Trebuie sa vedem
totusi cum rezolvam cu autentificarea.

O sa revin si cu blueprint-ul pentu challenge, mai ales ca e
asemanator la partea de intrebari cu cel de acum.