[uq-translate] Repository svn

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Aug 3 14:25:30 EEST 2007

Salut!

Am creat un repository de svn pentru acces facil si distribuit la surse.

Pentru accesul acestuia trebuie sa aveti instalat subversion (apt-get
install subversion pe Debian/Ubuntu).

Pentru obtinerea repository-ului, folositi:

$ svn checkout svn://username@anaconda.cs.pub.ro/var/svn-repos/uq-translate

va va aparea directorul uq-translate continand trunk, tags si branches.
Fara a intra in detalii, trunk trebuie sa contina codul sursa.

Un exemplu de obtinere a repository-ului si a adaugarii unor fisiere in
acesta e prezentat mai jos:

---
razvan at anaconda:~/projects$ svn co
svn://razvan@anaconda.cs.pub.ro/var/svn-repos/uq-translate/
A    uq-translate/trunk
A    uq-translate/branches
A    uq-translate/tags
Checked out revision 1.
razvan at anaconda:~/projects$ ls
it2  uq-translate
razvan at anaconda:~/projects$ cd uq-translate/
razvan at anaconda:~/projects/uq-translate$ ls
branches  tags  trunk
razvan at anaconda:~/projects/uq-translate$ cd trunk/
razvan at anaconda:~/projects/uq-translate/trunk$ ls
razvan at anaconda:~/projects/uq-translate/trunk$ touch README Makefile
txt2db.c
razvan at anaconda:~/projects/uq-translate/trunk$ ls
Makefile  README  txt2db.c
razvan at anaconda:~/projects/uq-translate/trunk$ svn add *
A         Makefile
A         README
A         txt2db.c
razvan at anaconda:~/projects/uq-translate/trunk$ svn commit -m 'Added
basic files.'
Adding         trunk/Makefile
Adding         trunk/README
Adding         trunk/txt2db.c
Transmitting file data ...
Committed revision 2.
razvan at anaconda:~$ svn list
svn://anaconda.cs.pub.ro/var/svn-repos/uq-translate/branches/
tags/
trunk/
razvan at anaconda:~$ svn list
svn://anaconda.cs.pub.ro/var/svn-repos/uq-translate/trunk
Makefile
README
txt2db.c
---

Dupa cum se vede am adaugat (folosind svn add) fisierele Makefile README
si txt2db.c la repository. Apoi am realizat un commit (svn commit)
pentru a transmite fisierele in repository.

Folosind svn list se poate observa ca repository-ul a fost actualizat.
Pentru cine va contribui si este la inceput cu svn-ul gaseste un mic
tutorial de inceput aici:
http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/wiki/index.php/SVN_howto

Pentru a nu ma complica cu crearea de conturi de utilizatori pe anaconda
se va folosi metoda svn:// (in loc de svn+ssh://) pentru conectarea la
repository. Pentru cei care vor dori sa comita modificari, va trebui
specificat un nume de utilizator si o parola intr-un fisier specific de
configuratie. Oricine poate obtine (checkout) repository-ul, dar doar
cei autorizati pot comite.

Momentan, conturi am eu si Dan (Gioga), caruia i-am trimis si un mesaj
cu parola. Cine mai doreste acces de comitere pe repository e rugat
sa-mi trimita un e-mail.

Razvan