[webdev] Platforma pentru feedback si comunicare in grup

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Mon Oct 15 15:25:29 EEST 2012

Salut,

Au ramas doua codite nerezolvate, cele din ${SUBJECT}.

Ca platforma de comunicare in grup, daca hotaram ca renuntam la Google
group, as propune sa "extirpam" embed-ul de pe site. Si bineinteles,
sa le cerem cursantilor sa se inscrie aici.

Pe partea de feedback, m-ar interesa sa aflu cu ce impresii au ramas
cursantii dupa prima zi. As vrea insa ca feedback-ul sa fie anonim, ma
intereseaza doar parerile, nu am nevoie sa stiu cine le-a exprimat.
Propun sa folosim un EtherPad pentru asta, daca nu sunt obiectiuni.
Semestrul trecut ce platforma a fost folosita?

-Dan