[webdev] Organizare WebDev în continuare

Dan Filimon dfilimon at rosedu.org
Mon Oct 15 11:26:56 EEST 2012

Salut!

După cum știți, noi cei care organizăm WebDev (Dan, Gabi, Alex, ...)
suntem în mare parte studenți în anul 4.
Asta e o problemă fiindcă anul ăsta trebuie să facem licența, să
aplicăm pentru master, etc. iar cel puțin eu, de la anul nici nu cred
că voi mai fi aici.

De-asta acum că a trecut greul organizării de anul ăsta (promovarea
inițială, intervievarea și selecția candidaților, pregătirea
infrastructurii și găsitul sponsorilor), eu și Gabi (cel puțin ;) am
vrea să începem ușor, ușor să ne retragem.

N-o să fie nimic dramatic, dar îmi doresc ca dacă noi plecăm să
începem să ne gândim la oameni care să se ocupe de WebDev în
continuare. Mi-a făcut plăcere să organizăm acest curs și cred c-am
reușit să facem ceva special și util în Politehnică!
Mi-ar părea rău dacă WebDev se fâsâie fiindcă nu vom mai fi noi aici
să ne ocupăm de el.

De-asta fac un apel la voi, la toți cei direct interesați (sunteți
înscriși pe lista de discuții până la urmă :p), să veniți în față și
să cereți mai multe responsabilități ca să putem asigura o tranziție
fără incidente și numeroase alte ediții WebDev de succes de acum
înainte!

Mă gândeam pentru început la Răzvan Botea și Alex Tudorică care ne-au
ajutat și anul trecut cu organizarea.

Astea fiind zise, nu vă sfiiți să vă oferiți! ;)

Mulțumesc mult!