[webdev] Platforma pentru feedback si comunicare in grup

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Mon Oct 15 15:35:06 EEST 2012

2012/10/15 Dan Serban <dserban01 at gmail.com>

> Salut,
>
> Au ramas doua codite nerezolvate, cele din ${SUBJECT}.
>
> Ca platforma de comunicare in grup, daca hotaram ca renuntam la Google
> group, as propune sa "extirpam" embed-ul de pe site. Si bineinteles,
> sa le cerem cursantilor sa se inscrie aici.

Am putea pastra embed-ul si sa creeam un google group care sa fie doar o
arhiva a acestui grup [0]. Cred ca ar avea o interfata mult mai prietenoasa
pentru lumea care vine pe site sa caute informatii, decat Piper. Ce parere
aveti?

> Pe partea de feedback, m-ar interesa sa aflu cu ce impresii au ramas
> cursantii dupa prima zi. As vrea insa ca feedback-ul sa fie anonim, ma
> intereseaza doar parerile, nu am nevoie sa stiu cine le-a exprimat.
> Propun sa folosim un EtherPad pentru asta, daca nu sunt obiectiuni.
> Semestrul trecut ce platforma a fost folosita?
>
> Nu merge un Google Form? Nu am folosit EtherPad, dar un mic search pe
Google imi returneaza faptul ca EtherPad nu mai exista fiind ca a fost
cumparat de Google[1].

[0] - http://support.google.com/groups/bin/answer.py?hl=en&answer=46387
[1] - http://etherpad.com/