[webdev] Ajutor Interviuri WebDev

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Jan 30 21:23:14 EET 2012

On 30 Jan 2012, at 21:04, Dan Filimon wrote:

> Vă rog pe toți să vă înscrieți la lista de discuții principală WebDev
> [2] și să nu ezitați să ne oferiți sugestii. Suntem cu toții o echipă!
> Toate discuțiile vor avea loc de acum încolo numai pe listă.
>
> Și, dacă mai aveți timp și vreți să vă implicați, urmăriți lista. Nu
> aveți nevoie de invitația mea sau a altcuiva!
> Avem nevoie de ajutor și pentru formularea întrebărilor, crearea
> formularelor, asistenți în timpul cursurilor, feedback pentru
> prezentări…

Dan zice să facem lista privată ca să putem discuta despre întrebările de interviu fără să avatajăm eventualii studenți care urmăresc lista sau dau peste ea.

Inițial am fost de acord, dar cred că mai bine păstrăm lista publică și avem grijă să discutăm despre întrebări punctuale pe alte canale, de exemplu putem construi lista de întrebări ca un google doc cu acces limitat.

Dacă nu sunt obiecții serioase, lista rămâne publică, și acesta e un reminder să fiți atenți ce postați :)

-- Alex