[webdev] Ajutor Interviuri WebDev

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Mon Jan 30 21:33:46 EET 2012

> Inițial am fost de acord, dar cred că mai bine păstrăm lista publică și avem grijă să discutăm despre întrebări punctuale pe alte canale, de exemplu putem construi lista de întrebări ca un google doc cu acces limitat.

Pe de-o parte oricum toate resursele utile pentru studenți vor fi
publicate deci nu înțeleg de ce cineva ar vrea în mod special să
urmărească această listă. De ce nu le putem da acces când ni-l cer de
exemplu?

Pe de-altă parte înțeleg că e mai transparent ca totul să fie public.
Bine, să rămână publică și o să restricționăm accesul la materiale
"confidențiale" altfel.