[webdev] Prezentări și prezentatori

Andrei Maxim andrei at andreimaxim.ro
Mon Jan 9 10:13:53 EET 2012

Context: cel mai probabil sunt persoana care se ocupă de workshop-ul de pe 17 martie.

On 08.01.2012, at 16:55, Răzvan Botea wrote:

> Deci să înțeleg că se va merge pe un singur limbaj ? (eu mă gândeam să fie ceva mai liber: PHP || Python || Ruby. Avem persoane care știe cel puțin una; și în plus noi predăm web dev și nu un limbaj de scripting, ideea este că se poate obține un produs cu orice limbaj, având implementări diferite.

Predarea unor concepte de web development în mai multe limbaje va crea doar confuzie. Presupun că ai citit cărţi care aveau exemple de cod în Java, altele în C++ şi altele în C simplu. Efortul necesar din partea unui student ca să facă schimbarea de limbaj de la un concept la altul este mult prea mare, iar în final nu obţii mult mai multe beneficii decât dacă ai spune la începutul cursului că aceleaşi rezultate se pot face şi în alte limbaje de programare.

Tu cum ai vedea un curs făcut cu trei limbaje de programare? Câte un workshop pentru fiecare limbaj? Cu conţinut identic, doar exemplele de cod diferite? Sau concepte introductive în PHP, un workshop de nivel mediu în Python şi chestiuni avansate în Ruby? Sau să fie slide-urile împărţite în trei, cu cod PHP în stânga, cod Python la mijloc şi Ruby în dreapta? Şi de ce doar PHP, Python şi Ruby? Ce are ASP.NET MVC, de exemplu?

--
Andrei Maxim