[webdev] Prezentări și prezentatori

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Fri Jan 6 23:03:08 EET 2012

În urma întâlnirii de pe 4 ianuarie, am stabilit direcția
workshopurilor. Ar veni ceva de genul (autorul și un termen pentru
primul schelet sunt trecute în paranteze):

1. 25 februarie: Fundamente Web - HTTP (get, post, ...), HTML, DOM,
XML/JSON [Alex Morega] [16 ianuarie]
2. 3 martie: Design Frontend - HTML, CSS [Silviu Postăvaru] [9 ianuarie]
3. 10 martie: Manipularea DOM-ului cu Javascript și jQuery [Andrei
Bocan] [16 ianuarie]

4. 17 martie: Server side Ruby, o introducere
5. 24 martie: Ruby și Sinatra, ce e un model?
6. 31 martie: Ruby și Rails, ce sunt view-ul și controller-ul? Cum se
integrează totul?
+ săptămâna asta am cere idei de proiecte pentru final

7. 7 aprilie: Javascript 2?
8. 14 aprilie: API-uri pentru servicii Web?
9. 21 aprilie: Deployment, securitate (și scalabilitate?)

10. 28 aprilie: Hackday 1, pe echipe cu mentori folosind ideile de
proiecte culese începând săptămâna 6
11. 5 mai: Hackday 2, continuarea proiectelor și finalizarea lor (sperăm :)

Momentan, workshop-urile se împart în 4 părți:
- 1-3: pe care suntem cam lămuriți cum vor fi și cine se va ocupa de ele
- 4-6: avem o idee destul de clară despre ce se va întâmpla, dar nu e
clar cine se va ocupa de ele
- 7: credem că e nevoie de încă un workshop de front-end, dar ce ar
trebui prezentat?
  8: nu suntem foarte siguri ce ar fi mai bine aici (mie personal mi
se pare o idee bună, dar eu nu sunt expertul :); am putea să-l
înlocuim cu total altceva
  9: sigur vom avea un curs legat de deployment care va menționa
securitatea cumva, dar ce anume implică asta și cum se leagă de
scalabilitate (eu unul, nu sunt sigur)?

Păreri? :)