[webdev] Prezentări și prezentatori

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Jan 3 22:42:00 EET 2012

On 3 Jan 2012, at 13:01, Dan Filimon wrote:

> [...]
>    3 martie - html, css (design) [Silviu Postăvaru]
>    10 martie - javascript (+jquery?) [Andrei Bocan]
>
> + backend - minim 3 workshopuri (rămâne de văzut), deployment
>       mai sunt 8 săptămâni libere (estimativ) și ar trebui să acoperim:
>       - MVC (chiar în detaliu, avem destule workshopuri)
>       - baze de date?
>       - scalabilitate?
>       - persistență?
>       - securitate?
>       - altele???
> Ne întâlnim pe 4 ianuarie (doodle coming soon) să vedem care vor fi

Sună ok. Poate repetăm unele din primele workshop-uri dacă e cerere mare, eventual ținute de către alte persoane.

După cum a zis Răzvan Deaconescu, ar fi bine să fie un target pentru studenți, "vino la workshop-uri și vei învăța să faci X". Putem să avem un mare target global sau câte unul pe workshop, mi se pare mai rezonabilă a doua variantă.

Pentru primul workshop target-ul ar putea să fie "vei ști să scrii un server http", how about that? Putem construi niște exerciții interesante pe ideea asta.

> + săptămânile libere:
>        17 martie -
>        24 martie -
>        31 martie -
>        7 aprilie -
>        14 aprilie -
>        21 aprilie -
>        28 aprilie -
>        5 mai -

Deci, cu cele 3 de mai sus, 11 săptămâni. Multe sloturi de umplut :) Ar fi ok să spunem "pas" pentru unele din ele în funcție de ce putem pregăti?

-- Alex