[webdev] temă?

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Sun Feb 26 10:55:57 EET 2012

2012/2/26 Alex Morega <alex at grep.ro>:
> Salut,
>
> La ultima parte din cursul 1 am încercat să implementăm un server HTTP care să servească fișiere statice. N-am ajuns foarte departe, dar câțiva studenți m-au rugat să le dau specificația ca un fel de temă. Textul de mai jos sună OK? Îmi dau seama că ei nu știu Ruby, și toată treaba s-ar putea să fie prematură, pentru că vor învăța ceva despre Ruby la cursul 3, așa că o să zic destul de clar că e o temă foarte opțională :)
>
> -- Alex

> [...]

Dacă path-ul este un director, ar putea ca response-ul să conțină
lista cu linkuri către numele fișierelor și o intrare pentru ".."?
Adică să poți naviga prin directoarele de pe server așa? :)

Legat de opționalitate, cred c-ar fi okay ca o temă _opțională_, dar
ar fi bine să existe un schelet de cod (+ să fie puse în comentarii
funcțiile de care au nevoie pentru implementare).