[webdev] temă?

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Sun Feb 26 13:05:57 EET 2012

On Feb 26, 2012, at 10:55 AM, Dan Filimon wrote:

> Dacă path-ul este un director, ar putea ca response-ul să conțină
> lista cu linkuri către numele fișierelor și o intrare pentru ".."?
> Adică să poți naviga prin directoarele de pe server așa? :)
>
> Legat de opționalitate, cred c-ar fi okay ca o temă _opțională_, dar
> ar fi bine să existe un schelet de cod (+ să fie puse în comentarii
> funcțiile de care au nevoie pentru implementare).

Da, si eu propun sa existe un fel de schelet de cod, apoi un comentariu
#TODO1: Citeste request-ul de la user
#TODO2: Daca e fisier, afiseaza continutul
# TODO3: Daca e director, afiseaza lista cu numele de fisiere, unul pe linie

Dealtfel, am trebui sa le trimitem cateva link-uri din care sa mai citeasca daca mai doresc sa invete extra:

Ce e un server web:
- http://en.wikipedia.org/wiki/Web_server
- http://www.howstuffworks.com/web-server.htm
- http://en.wikipedia.org/wiki/Nginx
- http://en.wikipedia.org/wiki/Apache_HTTP_Server

HTTP:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hypertext_Transfer_Protocol

Ruby:
- un tutorial foarte interesant numit "Ruby in 20 minutes", care ii va ajuta sa inteleaga lucruri basic despre limbaj: http://www.ruby-lang.org/en/documentation/quickstart/
- http://www.troubleshooters.com/codecorn/ruby/basictutorial.htm
- http://rubylearning.com/

Dealtfel, propun ca atunci cand le dam tema, sa le trimitem si formularul de feedback, ma ocup de el in dupa-masa asta.

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665