[webdev] temă?

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Feb 26 09:36:04 EET 2012

Salut,

La ultima parte din cursul 1 am încercat să implementăm un server HTTP care să servească fișiere statice. N-am ajuns foarte departe, dar câțiva studenți m-au rugat să le dau specificația ca un fel de temă. Textul de mai jos sună OK? Îmi dau seama că ei nu știu Ruby, și toată treaba s-ar putea să fie prematură, pentru că vor învăța ceva despre Ruby la cursul 3, așa că o să zic destul de clar că e o temă foarte opțională :)

-- Alex

Scrie un program Ruby care servește fișiere statice prin HTTP, cu funcționalitate asemănătoare serverului nginx (fișierele de la adresa http://grep.ro/quickpub/webdev-http/ sunt servite de către nginx):
  * Dacă path-ul cerut de client reprezintă un fișier, va fi trimis conținutul fișierului ca response.
  * Dacă path-ul cerut este un director, response-ul va conține lista cu numele de fișiere, unul pe linie.