[webdev] Începe WebDev!

Dan Filimon dfilimon at rosedu.org
Fri Feb 24 18:08:37 EET 2012

Salut!

Începem cursul mâine, pe 25 februarie în EG405, de la ora 10!

Zilele astea am intervievat candidații pentru curs iar lista finală cu
admiși este la [1].

În plus, fiindcă din ce-am văzut lumea din facultate e cam reticentă
să folosească mailing list-uri, am făcut un grup Google WebDev cu
înscriere liberă (încurajăm toți studenții interesați să participie).
Grupul este la [2] și vă rugăm să vă înscrieți acolo. Planul este ca
acel grup să fie front-endul pentru interacțiunile cu studenții
(întrebări, răspunsuri, evenimente...) iar lista asta să rămână mai
mult pentru chestiuni admiminstrative și pentru feedback la
prezentări. Grupul este embeduit pe webdev.rosedu.org la tabul
Comunitate [3].
Legat de comunitate, dacă știți de evenimente Web, sau întâlniri la
bere, acolo este locul să le postați! :D

Nu în ultimul rând, trebuie să-i mulțumim lui Dan Șerban pentru ideea
de podcast-uri [4] și de implicarea în a realiza primul episod (și
sperăm noi că și următoarele)!
Din threadul cu podcasturi, vom adopta ideea episoadelor săptămânale,
interviuri pentru prezentatori și vrem să avem și threaduri pe grup
legate de ele, pentru feedback și întrebări pentru invitați.

Legat de cursuri, am vrea PDF-uri de la toți prezentatorii pe care să
le embeduim pe webdev.rosedu.org/cursuri. În plus, am vrea să încercăm
să facem screencasturi. Pentru că toată lumea are Mac-uri vom folosi
Quick Time Player cu Screen Recording.
Avem și un microfon prin Bluetooth pe care vrem să încercăm să-l
folosim. Scopul ar fi să înregistrăm fragmentele importante, să le
edităm și să le punem pe YouTube.
Vedem cum merge mâine ;)

Vă mulțumesc tuturor pentru ajutorul vostru și pentru implicare! Go WebDev! :D

[1] http://webdev.rosedu.org/inscriere
[2] https://groups.google.com/forum/?hl=en&fromgroups#!forum/rosedu-webdev-2012
[3] http://webdev.rosedu.org/comunitate
[4] http://webdev.rosedu.org/podcast