[webdev] webdev_idea_factory.next()

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Feb 13 09:38:05 EET 2012

2012/2/12 Dan Filimon <dangeorge.filimon at gmail.com>:

> Voi rezuma ce-am înțeles eu din acest thread și rog pe toată lumea
> (dar mai ales prezentatorii, fiindcă ei sunt cei care vor fi
> intervievați!) să se pronunțe.
>
> Aici cred că sunt 3 păreri legate de aceste înregistrări:
>
> 1. Dan: podcasturile ar complementa cursul – ar oferi o idee de
> ansamblu asupra subiectului fiecărei săptămâni;
> 2. AlexM: podcasturile ar fi un fel de antrenament pentru curs;
> 3. Mihai: podcasturile de fapt ar fi niște înregistrări ale cursului în sine.
>
> Părearea mea despre fiecare este:
>
> 1. Asta ar fi interesant dacă ar fi într-un format scurt (sub 15
> [...]

Eu, personal, as avea rabdare sa urmaresc. Ma gandesc ca va exista
interactivitate si pe mail, adica cei care urmaresc cursul si au niste
intrebari legate de subiectele dezbatute din video/audio pot pune
intrebari pe mail si le va si raspunde cineva? Daca da ... cred ca
merge, dupa parerea mea.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna