[webdev] webdev_idea_factory.next()

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Mon Feb 13 11:00:16 EET 2012

> 1. Dan: podcasturile ar complementa cursul – ar oferi o idee de
> ansamblu asupra subiectului fiecărei săptămâni;
> [snip]
>
> Părearea mea despre fiecare este:
>
> 1. Asta ar fi interesant dacă ar fi într-un format scurt (sub 15
> minute); nu înțeleg cum ar fi dinamica intervievator-intervievat (n-ar
> fi mereu întrebările aceleași? sau ar fi puțin discuție despre cine
> ești, ce faci, pe urmă spune-ne despre ce-o să predai?)

Podcastul l-am gandit sa contina mai multa varietate, printre altele:
- interviuri cu organizatorii (cum a luat nastere proiectul, cum
decurg interviurile, etc.);
- interviuri cu prezentatorii (background profesional, rezumat al
tehnologiilor prezentate);
- sa ia pulsul cursantilor (sa esantioneze impresiile proaspete ale
catorva, in calupuri de cate 20 de secunde, in pauzele de la curs);
- sa captureze live orice lucru interesant/inedit legat de curs;
- alte lucruri la care nu ma gandesc acum, dar care se preteaza la a
fi capturate acustic.

Un asemenea podcast il vad nu ca pe o duplicare a prezentarii filmate,
ci ca pe ceva complementar. Plus ca este un instrument bun de
promovare.
L-am gandit sa dureze 10 minute (+/-2).
Cat despre dinamica intervievator-intervievat, este o discutie care va
incepe semi-structurat, dar care poate evolua dinamic
dintr-una-ntr-alta, ramanand totusi on-topic.