[webdev] webdev_idea_factory.next()

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Sun Feb 12 23:33:27 EET 2012

2012/2/11 Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com>:

> Salut.
>
> Sunt un fan al ideii acestui proiect si chiar ma pasioneaza
> tehnologiile web. Eu sunt implicat si la CDL si cred ca mai sunt
> studenti care ar vrea sa participe si la CDL si la WebDev. Eu acum
> m-am oferit sa ma ocup de un proiect la CDL, desi m-am inscris pe
> http://webdev.rosedu.org ... Am sesizat ca in principiu se suprapun
> activitatile.
>
> Daca vor exista pe internet niste podcasturi audio sau video (cum
> existau la ROSEdu Tech Talks inregistrarile prezentarilor) ar fi
> [...]

Voi rezuma ce-am înțeles eu din acest thread și rog pe toată lumea
(dar mai ales prezentatorii, fiindcă ei sunt cei care vor fi
intervievați!) să se pronunțe.

Aici cred că sunt 3 păreri legate de aceste înregistrări:

1. Dan: podcasturile ar complementa cursul – ar oferi o idee de
ansamblu asupra subiectului fiecărei săptămâni;
2. AlexM: podcasturile ar fi un fel de antrenament pentru curs;
3. Mihai: podcasturile de fapt ar fi niște înregistrări ale cursului în sine.

Părearea mea despre fiecare este:

1. Asta ar fi interesant dacă ar fi într-un format scurt (sub 15
minute); nu înțeleg cum ar fi dinamica intervievator-intervievat (n-ar
fi mereu întrebările aceleași? sau ar fi puțin discuție despre cine
ești, ce faci, pe urmă spune-ne despre ce-o să predai?)

2. Nu sunt sigur dacă ar fi publicabile dacă sunt un antrenament
pentru curs; plus c-ar fi extrem de lungi, nu?

3. Ar fi fain să înregistrăm cursurile cumva (mi se pare mai util
video decât audio și știu că la CDL s-a făcut); problema e că sunt
totuși 4 ore (hai editate 3 ore); ar avea cineva răbdare să le
urmărească? plus, ar merge fără interactivitate?
Legat de hosting, cred că YouTube [1] ar fi okay eventual. Ah, și
ne-ar trebui o cameră video...

Deci, ce credeți despre fiecare variantă? Voi, cei vizați ;p

[1] http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=71673