[webdev] webdev_idea_factory.next()

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sat Feb 11 23:07:51 EET 2012

2012/2/11 Dan Filimon <dangeorge.filimon at gmail.com>:

> Sună AWESOME! :D

Salut.

Sunt un fan al ideii acestui proiect si chiar ma pasioneaza
tehnologiile web. Eu sunt implicat si la CDL si cred ca mai sunt
studenti care ar vrea sa participe si la CDL si la WebDev. Eu acum
m-am oferit sa ma ocup de un proiect la CDL, desi m-am inscris pe
http://webdev.rosedu.org ... Am sesizat ca in principiu se suprapun
activitatile.

Daca vor exista pe internet niste podcasturi audio sau video (cum
existau la ROSEdu Tech Talks inregistrarile prezentarilor) ar fi
exceptional. Daca vor exista macar pe net disponibile slide-urile
prezentarilor, asa cum se pun la CDL la cursuri, iarasi ar fi minunat.
Daca vreti pot si eu sa va ajut cum pot (redactat prezentari/documente
in latex, eventual editari video).

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna