[vmchecker-dev] VMchecker instalare nouă

Lucian Cojocar cojocar at rosedu.org
Wed Aug 6 18:51:00 EEST 2014

(am schimbat adresa la $username at rosedu.org).

> [...]
>     > Ar fi o idee buna. Momentan este destul de dificila instalarea. Vechea
>     > interfata web nu am reusit sa o compilez, ci doar am copiat fisierele
>     > existente pe elf :)
>     > Sper ca prin septembrie sa fie finalizata noua interfata (deja are cam
>     > toata functionalitatea de la vechea interfata) si sa facem un
>     release nou.
>
>     Funcționează interfața nouă? Adică e integrată cu partea de servicii OK?
>

> Da, functioneaza. Foloseste tot services.py care ruleaza cu mod_python,
> iar pentru asta am configurat nginx sa pentru a face forward la

Perfect, prefer nginx.

>     Să încerc s-o folosesc pe cea nouă, sau pe ce veche? Aș fi vrut sa
>     termin cu treaba asta săptămâna asta.
>

> Teoretic pot fi folosite amandoua in paralel, fara complicatii.
> Cel putin pana reusim sa testam noua interfata cum trebuie, intentionez
> sa le pastram backwards compatible.

Hai să fie ăsta testul -- voi încerca să folosesc noua interfață. Zic
asta pentru că de interfața veche nu mai răspunde nimeni și dacă
întâmpinăm o problemă acolo va fi mai greu de rezolvat. Ce zici, sună bine?

>     Dacă zici ca nu se poate "compila" ce veche (btw. e java, nu?), asta
>     înseamnă că limba va fi imposibil de schimbat. (Ideal, deployul ăsta ar
>     avea Engleză doar).
>

> Nu am reusit sa imi fac setup-ul pentru a compila interfata, dar poti sa
> copiezi fisierele de pe VM.
> Sunt parti din interfata care nu sunt traduse, intr-adevar, dar sunt si
> parti in fisierele python (rezultate, etc) care au string-uri
> hardcodate, in limba romana.

O să încerc să submit patchuri dacă văd astfel de mesaje.

Pe scurt, cu ce se încep?

Care sunt dependențele pentru noua interfață?

E suficient un VM pe 32 de biți cu Debian pentru asta?

2GB storage e de ajuns?

Deocamdată am nevoie doar de partea de submisie + versionare. Partea de
testare (adică adăugarea unui VM care să fie rulat cu teste) poate fi
adăugată mai târziu?

Mulțumesc,
Lucian