[vmchecker-dev] VMchecker instalare nouă

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Wed Aug 6 21:40:03 EEST 2014

> Hai să fie ăsta testul -- voi încerca să folosesc noua interfață. Zic
> asta pentru că de interfața veche nu mai răspunde nimeni și dacă
> întâmpinăm o problemă acolo va fi mai greu de rezolvat. Ce zici, sună bine?

Ar fi super dacă poți documenta tot procesul step-by-step ca pentru proști.
Știu că și unii de la ETTI ziceau că vor să folosească vmchecker din
toamnă, deci mă aștept să treacă și ei prin etapa asta peste vreo lună
și bănuiesc că o să le fie mai dificil neffind familiari deloc cu
vmchecker (nici ca utilizatori).

Laura