[vmchecker-dev] VMchecker instalare nouă

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Wed Aug 6 17:42:41 EEST 2014

CC vmchecker-dev

> nou.
>
> Funcționează interfața nouă? Adică e integrată cu partea de servicii OK?

Da, functioneaza. Foloseste tot services.py care ruleaza cu mod_python, iar
pentru asta am configurat nginx sa pentru a face forward la URL-urile
necesare (vezi VM).

> Să încerc s-o folosesc pe cea nouă, sau pe ce veche? Aș fi vrut sa
> termin cu treaba asta săptămâna asta.

Teoretic pot fi folosite amandoua in paralel, fara complicatii.
Cel putin pana reusim sa testam noua interfata cum trebuie, intentionez sa
le pastram backwards compatible.

> Dacă zici ca nu se poate "compila" ce veche (btw. e java, nu?), asta
> înseamnă că limba va fi imposibil de schimbat. (Ideal, deployul ăsta ar
> avea Engleză doar).

Nu am reusit sa imi fac setup-ul pentru a compila interfata, dar poti sa
copiezi fisierele de pe VM.
Sunt parti din interfata care nu sunt traduse, intr-adevar, dar sunt si
parti in fisierele python (rezultate, etc) care au string-uri hardcodate,
in limba romana.