[vmchecker-dev] Interfata noua pentru vmchecker

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Oct 15 18:32:10 EEST 2013

Valentin Gosu <valentin.gosu at gmail.com> writes:
> Salutare,
>
> In ultimele cateva zile m-am mai gandit un pic la cum putem sa schimbam
> UI-ul vmchecker cat mai repede. Interfata curenta este folosita de cam 6-7
> ani, si are niste defecte destul de evidente si binecunoscute.

Well duh! :-)

> Primavara trecuta, trei baieti foarte priceputi au lucrat la o interfata
> noua, in cadrul CDL, folosind un framework dezvoltat de cei de la uberVU.
> Desi au muncit destul de mult, proiectul nu a fost terminat, si avem acum
> doar un UI pentru o baza de date + django :)

Da, nu e, din păcate, un proiect ușor și nici eu sau alte persoană care
folosesc tool-ul și știu ce ar vrea să facă suplimentar nu i-au asistat.

> Acum 2 zile am vazut un post despre meteor, un framework destul de
> interesant pentru node.js
> Demo-ul este destul de convingator (
> http://www.meteor.com/examples/leaderboard) , asa ca in 4-5 ore am
> descoperit cum putem sa il facem sa mearga pentru noi, si sa fie si
> backwards-compatible :D

Sună interesant.

> In primul rand modul de comunicare cu backend-ul de vmchecker nu se
> schimba. Trecem tot prin services.py care ne intoarce un json cu ce avem
> nevoie. Singura diferenta e ca acum facem asta prin XMLRPC direct din
> javascript.
>
> Am implementat un proof-of-concept - http://vmchecker.meteor.com/
> Tot ce apeleaza este getCourses si getAssignments
>
> Framework-ul e destul de flexibil si usor de folosit cat sa avem o
> implementare completa pana la sfarsitul saptamanii viitoare. Urmariti
> progresul aici: https://github.com/valenting/vmchecker-ng

Sună foarte tare. GG, Vali! O interfață în javascript cred că e de
preferat interfeței curente în care prea puțini se pricep să-și înfigă
degetele și să o debugheze.

Răzvan