[vmchecker-dev] Interfata noua pentru vmchecker

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Sun Oct 13 02:25:27 EEST 2013

Salutare,

In ultimele cateva zile m-am mai gandit un pic la cum putem sa schimbam
UI-ul vmchecker cat mai repede. Interfata curenta este folosita de cam 6-7
ani, si are niste defecte destul de evidente si binecunoscute.

Primavara trecuta, trei baieti foarte priceputi au lucrat la o interfata
noua, in cadrul CDL, folosind un framework dezvoltat de cei de la uberVU.
Desi au muncit destul de mult, proiectul nu a fost terminat, si avem acum
doar un UI pentru o baza de date + django :)

Acum 2 zile am vazut un post despre meteor, un framework destul de
interesant pentru node.js
Demo-ul este destul de convingator (
http://www.meteor.com/examples/leaderboard) , asa ca in 4-5 ore am
descoperit cum putem sa il facem sa mearga pentru noi, si sa fie si
backwards-compatible :D

In primul rand modul de comunicare cu backend-ul de vmchecker nu se
schimba. Trecem tot prin services.py care ne intoarce un json cu ce avem
nevoie. Singura diferenta e ca acum facem asta prin XMLRPC direct din
javascript.

Am implementat un proof-of-concept - http://vmchecker.meteor.com/
Tot ce apeleaza este getCourses si getAssignments

Framework-ul e destul de flexibil si usor de folosit cat sa avem o
implementare completa pana la sfarsitul saptamanii viitoare. Urmariti
progresul aici: https://github.com/valenting/vmchecker-ng