[vmchecker-dev] vmchecker & LXC

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sun Oct 27 10:55:23 EET 2013

Salut!

Vom primi o donație sub forma unui server pe care mă gândeam să îl
folosim ca server de testing.

Mașina e (din ce am aflat) destul de veche (e pe 32 biți). Dar mă
gândeam că am putea-o folosi alta soluție de virtualizare pe ea: LXC
(sau OpenVZ). Știu că am vorbim de multe ori de ideea să fie alt
hipervizor decât vmware și nu știu cât de apropape de realitate este
această idee. Dar ar merita să facem un push pe asta.

LXC-ul ar permite să avem multe mașini virtuale de tester (câteva
zeci). Nu ar merge pentru materii ca SO2, dar pentru Programare/SO
este destul să fie containment la nivel de proces și filesystem.