[vmchecker-dev] Repo git "oficial" pentru vmchecker

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Mar 9 19:26:24 EET 2009

2009/3/9 Alexandru Moșoi <brtzsnr at gmail.com>:

> nu e nevoie. se poate sa fiecare sa avem clone la vmchecker :).
> eventual facem un cont 'vmchecker' pe github, ca sa nu mai fiu eu
> intr-un fel special.

Ori e pe rosedu, ori e pe github tot aia e: tot trebuie un cont
special în care să facem commit din când în când. Pe github e mai
nașpa că acolo accesul la un repo îl are o singură persoană (o singură
cheie publică poate fi urcată din câte știu).

Dacă te refereai la șters ce ai tu acum, și asta va fi nevoie pentru
că vor veni commituri complet noi, hash-uri noi; nici o legătură dpdv
al lui git față de ce ai tu acum.

--
 .
..: Lucian