[vmchecker-dev] Repo git "oficial" pentru vmchecker

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Mon Mar 9 19:20:23 EET 2009

În data de 9 martie 2009, 19:08, Lucian Adrian Grijincu
<lucian.grijincu at gmail.com> a scris:

> Momentan e doar copie repo-ului tău (din câte cred).
> Fac azi (îndată) un repo cu nume / adrese de email normale, fac un
> cherry-pick la commiturile pe care le ai tu în plus, pun noul repo pe
> site și dau un anunț.
superb. mai am niste commituri de trimis, dar inteleg ca suntem on
hold. eventual voi trimite toate modificarile (branchul meu) intr-o
bucata.

> Dup-aia, tu omori complet ce ai acum pe github și faci clone la mașina
> oficială. Din când în când facem push în cea oficială (când avem ceva
> serios de pus aici).

nu e nevoie. se poate sa fiecare sa avem clone la vmchecker :).
eventual facem un cont 'vmchecker' pe github, ca sa nu mai fiu eu
intr-un fel special.

--
Alexandru Moșoi