[vmchecker-dev] Repo git "oficial" pentru vmchecker

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Tue Mar 10 02:00:01 EET 2009

repository-ul central de pe github va fi [0]. periodic voi face eu
push la commituri pe rosedu [1]. workflowul simplificat: da-ti fork,
editati, pull request.

[0] http://github.com/vmchecker/vmchecker/tree
[1] git://git.rosedu.org/vmchecker.git

În data de 9 martie 2009, 19:26, Lucian Adrian Grijincu
<lucian.grijincu at gmail.com> a scris:

Alexandru Moșoi