[vmchecker-dev] vmchecker-dev Digest, Vol 14, Issue 7

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Fri Jun 19 20:38:08 EEST 2009

2009/6/19 Alexandru Moșoi <brtzsnr at gmail.com>:
> În data de 19 iunie 2009, 13:55, Mihai Tabara <tabara.mihai at gmail.com> a scris:
> Vrem sa facem o interfata grafica pentru vmchecker + transformare in
> servicii web. Pana acum proiectul a functionat mai mult prin linie de
> comanda si am primit numeroase critici legate de ergonomicitate.
>
> Ieri ma gandeam ce ar trebui sa suportam si m-am apucat sa fac o
> schema sql, care nu e nici pe departe cea finala. Candva in viitorul
> apropriat ne vom intalni sa stabilim functionalitatea ce o vom oferi.
Salut,

Vă recomand să aruncați un ochi pe Django[1], e un framework web
foarte tare in Python. Are toate nebuniile (MVC, ORM, caching, i18n,
etc) și cred că s-ar lega ușor de vmchecker având în vedere că sunt
ambele in Python. Dacă am timp prin august o să arunc și eu un ochi
peste o asemenea integrare.

Sergiu

> ps. Mi-am amintit: lista e in engleza :)
PS. Tot nu știu în ce limbă ar trebui să scriu :P

[1]http://www.djangoproject.com/