[vmchecker-dev] vmchecker-dev Digest, Vol 14, Issue 7

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Fri Jun 19 20:26:35 EEST 2009

Pe 19 iunie 2009, 19:58, Claudiu-Dan Gheorghe<claudiugh at gmail.com> a scris:
> Ideea cred ca este buna, dar nu stiu daca are sens in cazul nostru.
> Argumentele mele sunt urmatoarele:
> 1. lista de discutii o folosim pentru ne usura comunicarea, iar eu
> atunci cand citesc sau scriu in engleza imi ia ceva mai mult. In plus,
> este mult mai probabil sa gresesc, ceea ce conduce la interpretari
> gresite si confuzii.
parca aveai nota mare la TOEFL, deci scrisul in engleza n-ar trebui sa
constitue o problema pentru tine :P

> 2. daca scriam in engleza de la inceput era ok, dar deja majoritatea
> discutiilor au fost purtate in romana, deci mixarea lor nu produce
> decat confuzie.
deacord, ar trebui ca in cadrul unei conversatii sa pastram aceeasi
limba. consistenta e cheia.

> 3*. mai mult o observatie: din moment ce la un moment dat s-a scris in
> engleza si acum am ajuns tot la romana e clar ca orientarea naturala
> este de a scrie in romana. O regula care este incalcata de prea multe
> ori inseamna ca nu e prea buna.
vezi tu, Mihai e nou aici si nu stia ca lista e în limba engleză. e ca
si cum ai spune că daca un bebelus mananca cu mana el nu trebuie
educat ci noi trebuie sa lingem farfuria cu aratatorul. si eu mai fac
scapari pentru ca asociez lista cu membrii care sunt toti romani, dar
asta nu inseamna ca e un capat de tara.

eu intentionez sa imping vmcheckerul si la alte universitati (cum ar
fi Vrije) si cred ca peste un an o sa ne vina mai usor amandurora cand
vei veni si tu acolo :P.

--
ing. Alexandru Moșoi