[vmchecker-dev] vmchecker-dev Digest, Vol 14, Issue 7

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Fri Jun 19 23:36:20 EEST 2009

Pe 19 iunie 2009, 20:38, Sergiu Iordache<sergiu.iordache at gmail.com> a scris:
> Vă recomand să aruncați un ochi pe Django[1], e un framework web
> foarte tare in Python. Are toate nebuniile (MVC, ORM, caching, i18n,
> etc) și cred că s-ar lega ușor de vmchecker având în vedere că sunt
> ambele in Python. Dacă am timp prin august o să arunc și eu un ochi
> peste o asemenea integrare.

m-am uitat si eu peste django. imi place ideea lor de modelare a bazei
de date cu obiecte python si ca se integreaza bine cu alte librarii
gen pygments. claudiu mi-a sugerat ca nu prea se preteaza la chestii
care implica interactiune cu utilizator. oricum, mersi pentru
sugestie. voi avea django in vizor :).

> PS. Tot nu știu în ce limbă ar trebui să scriu :P
continuam discutia in romana :). limba engleza nu e o regula stricta.

--
ing. Alexandru Moșoi