[vmchecker-dev] vmchecker-dev Digest, Vol 14, Issue 7

Claudiu-Dan Gheorghe claudiugh at gmail.com
Fri Jun 19 19:58:44 EEST 2009

2009/6/19 Alexandru Moșoi <brtzsnr at gmail.com>
> ps. Mi-am amintit: lista e in engleza :)

Salut,

Cred ca s-a mai discutat subiectul asta, cu folosirea limbii engleze
pe lista de discutii.

Ideea cred ca este buna, dar nu stiu daca are sens in cazul nostru.
Argumentele mele sunt urmatoarele:
1. lista de discutii o folosim pentru ne usura comunicarea, iar eu
atunci cand citesc sau scriu in engleza imi ia ceva mai mult. In plus,
este mult mai probabil sa gresesc, ceea ce conduce la interpretari
gresite si confuzii.
2. daca scriam in engleza de la inceput era ok, dar deja majoritatea
discutiilor au fost purtate in romana, deci mixarea lor nu produce
decat confuzie.
3*. mai mult o observatie: din moment ce la un moment dat s-a scris in
engleza si acum am ajuns tot la romana e clar ca orientarea naturala
este de a scrie in romana. O regula care este incalcata de prea multe
ori inseamna ca nu e prea buna.

--
Claudiu-Dan Gheorghe
Student cs.pub.ro, UPB