[vmchecker-dev] vmchecker-dev Digest, Vol 14, Issue 7

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Fri Jun 19 15:03:30 EEST 2009

În data de 19 iunie 2009, 13:55, Mihai Tabara <tabara.mihai at gmail.com> a scris:
> Ideea proiectului mi se pare excelenta. Totusi, as vrea sa stiu orientativ pe ce se pune accentul ( din ce am citit pana acuma ar fi pe partea de SQL in servicii de web ). Daca aveti ceva materiale care sa minimizeze perioada mea de acomodare la proiect le primesc cu placere.

Vrem sa facem o interfata grafica pentru vmchecker + transformare in
servicii web. Pana acum proiectul a functionat mai mult prin linie de
comanda si am primit numeroase critici legate de ergonomicitate.

Ieri ma gandeam ce ar trebui sa suportam si m-am apucat sa fac o
schema sql, care nu e nici pe departe cea finala. Candva in viitorul
apropriat ne vom intalni sa stabilim functionalitatea ce o vom oferi.

ps. Mi-am amintit: lista e in engleza :)
pps. Cand raspunzi pastreaza doar partea relevanta din mesajul citat.

--
ing. Alexandru Moșoi