[vmchecker-dev] sql-schema

Claudiu-Dan Gheorghe claudiugh at gmail.com
Fri Jun 19 09:37:51 EEST 2009

Salut,

Eu m-am gandit la un sistem asemanator cu cel de pe code.google.com,
in care adaugi comentariu pe o anumita linie, atunci cand te uiti pe
codul formatat.
Putem sa asociem unui comentariu o bonificatie, o penalizare,
respectiv un punctaj nul (ultimul ar fi doar o sugestie).

Ce ziceti?

Claudiu-Dan Gheorghe
Student cs.pub.ro, UPB