[vmchecker-dev] sql-schema

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jun 19 09:10:18 EEST 2009

On Thu, 2009-06-18 at 16:36 +0300, Alexandru Moșoi wrote:
> vorbeam cu claudiu și am primit sugestia că dacă implementăm interfața
> grafică să folosim mai mult SQL și mai puțin fișiere de configurare.
> mi-am luat inima în dinți și am făcut un draft de schemă [0].
>
> aștept comentariile voastre.

Tabela comments este tabela de comentarii de corectare? Recomand niste
comentarii deasupra codului de creare a fiecarei tabele ca sa fie mai
usor de inteles si pentru ceilalti muritori :-)

Se doreste sa se introduca in tabela comments o intrare pe fiecare
comentariu de depunctare/observatie? Cum se va realiza asta? Va exista
un form de comentarii?

Daca da, am reticenta la utilitatea/eficienta solutiei. Seamana cumva cu
sistemul Moodle care este destul de heavy. In momentul de fata, cand
corectez o tema, deschid cu un editor fisierele sursa si cele de
depunctare si scriu in ele. Mi s-ar parea un overhead sa folosesc o
interfata web pentru asa ceva. O posibilitate ar fi introducerea in baza
de date a intrarilor pe baza parsarii fisierului de penalizari.