[vmchecker-dev] sql-schema

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jun 19 09:42:27 EEST 2009

On Fri, 2009-06-19 at 09:37 +0300, Claudiu-Dan Gheorghe wrote:
> Salut,
>
> Eu m-am gandit la un sistem asemanator cu cel de pe code.google.com,
> in care adaugi comentariu pe o anumita linie, atunci cand te uiti pe
> codul formatat.

Am inteles. Personal sunt reticent in a folosi, momentan, o astfel de
solutie. Dar, asta se datoreaza in principal nivelului de acomodare cu
editarea de fisiere si lipsei de acomodare cu solutia propusa :-)
(niciodata nu am facut folosit ceva de genul acesta).

Este posibil sa fie, insa, o solutie buna, in ciuda conservatorismului
meu. Este pe undeva usor accesibil un astfel de sistem ca sa testez si
sa ofer o parere mai "in tema"? Un proiect activ pe code.google.com?

> Putem sa asociem unui comentariu o bonificatie, o penalizare,
> respectiv un punctaj nul (ultimul ar fi doar o sugestie).

De acord. Oricum asa ceva faceam si pana acum.