[vmchecker-dev] let's share our objectives

Claudiu-Dan Gheorghe claudiugh at gmail.com
Sat Jul 4 23:30:04 EEST 2009

2009/7/4 Alexandru Moșoi <brtzsnr at gmail.com>:
> Dragă viitor șomer Claudiu,

Merci

> La dispoziția dumneavoastră!

> Da. Vreau să aplicăm modelul de dezvolare scrum (vezi [0]) care e
> folosit cu succes la câteva multinaționale. Scopul la [1] este să ne
> stabilim niște obiective la început de săptămână, iar la finalul ei să
> ne evaluăm rezultate și să stabilim alte noi obiective. Evident, eu nu
> pot decât să vă ajut, nici decum să decid eu ce vreți să faceți.
> Împreună vom decide direcția de dezvoltare și cum va funcționa/arăta
> vmchecker la sfârșitul lunii.

Ok, de acord. Nu intelegeam care e treaba cu strategia asta.
Eu oricum momentan nu pot sa ma implic, intrucat mai am de scris la
licenta o groaza. Si nici nu stiu de cand o sa devin disponibil, de
aceea nu am anuntat in thread-ul respectiv.
O idee buna, intr-adevar, pentru ca cere mai multa implicare.

Mdeah, buna asta cu somerul... M-ai facut scrum (vezi [0]), ce pot sa zic...

[0] http://dexonline.ro/search.php?cuv=scrum

--
Claudiu-Dan Gheorghe
Student cs.pub.ro, UPB